Első nap egy új iskolában.

2013.09.24 19:04

Reggel hangos csörrgésre ébredtem fel. Gondoltam magamban (ez nem igaz megint iskola, de azért várom is mert sok mást megismerhetek). Na mind1 felkeltem, leszaladtam és mentem reggelizni utána felszaladtam és elkeztem öltözni és fogatmosni, utána el is indultam mert nem akartam elkésni az első nap, persze busszal mentem mert gyalog nem érnék be. Felszáltam és láttam egy másik srácot vörös hajú volt gyönyörű szemmel és mosollyal egyszercsak odajött hozzám és kérdi hogy új vagyok-e, mondtam neki hogy igen, de előbb gyorsan azt feleltem hogy mi a neve, Castiel-nek hívnak. És téged? Engem Eli Sommersnek, nagyon örülök a találkozásnak Castiel. Utána leölt  mellém és jót beszélgettünk, nevettünk és utána azt vesszük észre hogy odaértünk az iskolához így leszáltunk sajnos el kellett köszönnünk egymástől mert ő másik osztályban lesz az első órája és nekem meg kell keresnem a DÖK elnököt. Egyszercsak azt vettem észe hogy a földön vekszek és egy másik szőke sráccal eggyütt. Gyorsan felpattantam és bocsánatot kértem tőle persze ő is tőlem, és utána megkérdeztem hogy hol találom a DÖK elnököt. Mondta: bisztos te vagy az új lány én Nataniel vagyok a DÖK elnök, mondtam neki hogy örülök a találkozásnak Nataniel.                                                                                                                                                   Nataniel:Örülök én is és téged hogy hívnak?                                                                                                              Én: Eli Sommers vagyok és nem tudnál segíteni hogy melyik az én osztályom?                                                        Nataniel:Persze hogy tudok segíteni hogy egy osztályba járunk, gyere csak kövess és mutatom az utat.
Én: Oké,                                                                                                                                                                      Követem és majdnem becsengettek de szerencsére beértünk így gyorsan elültem az egyik sarokba és vártam hogy Nataniel szóljon az osztályfőnöknek hogy megérkeztem.                                                                                   Nataniel: Gyere mutatkozz be!                                                                                                                                    Én: Oké!                                                                                                                                                                      Kimentem az osztály elé és a fele engem nézett és a fele valami mást csinált. Így lkeztem sorolni fel amit kellett.    Sziasztok Eli-nek hívnak,17 vagyok és örülök hogy megismerlek titeket. Gyorsan visszaültem a helyemre és elkezdődött az óra. Matek volt az első és utáltam utána Kémia,Rajz,Infó és tesi jött. Gyorsan kimentem az udvarra hátha találkozok Castiel-el, de szerencsére megláttam egy fa alatt guubbasztott és halgatta a lejátszóját. Gondoltam gyorsan odamegyek és megilysztem, de sajnos nem sikerült mert az egyik lány megszólított és erre Castiel felfigyelt és csak annyi volt hogy köszönt és el is ment. Idejött hozzám és mondja hogy Iris-nek hívják.        Örülök hogy találkoztunk Iris, de sajnos most mennem kell, de elbeszélgetnék veled.                                               Iris:Szia, ha jól tudom együtt megyünk haza mert láttalak hogy arra lakol mint én szóval eggyütt is hazamehetnénk nem?                                                                                                                                                 Én:Jó és el is indultunk...                                                                                                                                            Később elváltak utjaink pedig olyan jókat dumáltunk egymással na, de mind1. Bementem és anyu már azzal kezdte hogy milyen volt a suli, találteme barátokat meg minden. Mindenre igent válaszoltam és leültünk ebédelni majd később felmentem a szobámba és megcsináltam a házit, de azzal el is fáradtam így mentem gyorsan vacsizni és felvettem a pizsamámat,megmostam a fogamat és utána egybül elaludtam...